spreadyourlight.blogg.se

Följ arbetet under tiden i Indien under december 2013-maj 2014

Kommentarer

Postat av: Johanna Nummi

Publicerad 2013-09-26 18:00:15

Underbart Linn!! Det ska bli så kul att få följa dig på din resa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnsvensson

Bor: I min lägenhet i Södertälje Ålder: 25 år Gör: Arbetar som legitimerad sjuksköterska, just nu vid Södertälje sjukhus Tycker om: matlagning, att resa, att umgås med människor, och sist men inte minst tycker jag mycket om mitt arbete. Varför har jag öppnat denna blogg?: För att Du ska kunna följa med i arbetet för att ge basal omvårdnad till barnen som går i en skola i slummen av Dehradun, i norra Indien. Jag kommer själv att åka dit och vara en del av detta arbete fr.o.m. december 2013 tom. juni 2014.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela